عروسک عجیب غریب
نوشته شده توسط : قاسمی
عروسک ژنتيکي زنده

 


شرکتی به کمک مهندسی زیستی و اصلاح­ ودستکاری DNA، اقدام به تولید پستانداران زنده کرده است. این موجود زنده در 7 شخصیت مختلف تولید گردیده است ... این حیوانات با القای خواب زمستانی درآنها در بسته بندیهای ویژه ای عرضه میگردند.


بسته بندیها دارای نشانگر ضربان قلب حیوان، چراغ های LED که درجه تازگی حیوان را نشان میدهد، دارای سیستم (IV) که حیوان توسط یک لوله باریک تغذیه میگردد، میباشد. عمر این حیوانات یک تا سه سال است، و پس از خارج شدن از بسته بندی خواب زمستانی سروصدای کمی داشته وبا کودکان وانسان سریع انس میگیرند...

اين عروسك يك پستاندار عقيم شده است كه به كمك علم مهندسي ژنتيك ساخته شده. تركيبي است از ژنهاي خرگوش، شامپانزه و خوك. با استفاده از القاي خواب زمستاني، در جعبه نگهداري ميشه و اين جعبه ضربان قلب و ميزان تازگي اون رو نشون ميده. در دو مدل يكي با طول عمر يكسال و يكي با طول عمر سه سال ساخته شده.


در هفت مدل پهلوان (قرمز)، ماجراجو (نارنجي)، شاد (زرد)، آروم(سبز)، متين (آبي)، روحا­ني (بنفش) ساخته شده اند. قيمت هنوز مشخص نيست و تنها به صورت آزمايشي در اختيار اعضاي شركت قرار گرفته اند .

اين موجود زنده طوري ساخته شده كه حر­كات محد­ودي مانند يك نوزاد داشته باشه. مدفوع بسيار مختصري داره و به غذاي كمي احتیاج داره.قد حدود بيست و قطر هفت سانت. جثه اون از اين بزرگتر نميشه. كاملاً درد رو حس ميكنه ولي نميتونه اصوات بلند توليد كنه. داري خون عضله و استخوانه. بعد از خروج از جعبه ظرف بيست دقيقه بيدار ميشه و چشمهاش رو باز ميكنه.


 





:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست